Dödarmetal

Då var jag tillbaka. Efter en sjukligt trevlig Europaresa med mycket öl och annat trevligt är jag redo att visa er vägen i det underbara träsket av dödsmetal.
.
Veil of Maya. Aldrig hört talas om dem? Stackars dig. När jag hittade detta band för något år sedan kände jag mig frälst, detta var en helt ny dörr som öppnades för mig. Gitarristen är en klass för sig, han förmåga att skriva musik skiljer sig från allt annat. Förmodligen ett av mina favoritband!
.
.
Här är något jag ramlade över nyligen, introt är så jävla brutalt att jag bara måste tipsa om detta. Hade de skippat "ren"sången hade hela låten varit helt grym. Tyvärr gör de inte det, vilket ger den 3/5, men introt får 5/5!
.
.
Nästa uppdatering dröjer inte lika länge, för nu stannar jag i Sverige.

Kommentarer
Postat av: Micke

Läste lite i din blogg och sedan lyssnade jag på dessa "Veil of Maya" och förlorade all respekt för dig och denna bloggen. Jävla screamo/metalcore skit.

2011-10-11 @ 18:17:39
Postat av: Dödsmetal

Tråkigt att höra Micke! Det är ju dock inte det hårdaste som produceras här, det kommer nytt imorgon!

2011-10-12 @ 23:49:28
URL: http://dodsmetal.blogg.se/
Postat av: Anette D

fan vilken rolig låt! (med ös...) Den ska jag dela... :-D !!!

2012-02-11 @ 22:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0